Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Aralık 2010 Cuma

HAYAT BİLGİSİ ''MİKROP BENİ HASTA EDEMEZSİN'' ETKİNLİĞİ



Mikrop(Ece Melek):Aşı olmadın ,vücuduna gireceğim seni hasta edeceğim.
Simge Sude-Nur Ece-Arhan:
Aşı olacağım beni hasta edemezsin.
Mikrop

Ellerini yıkamadın ,ellerine yerleşeceğim,seni hasta edeceğim.
Yiğit Arda-Başar
Ellerimi yıkayacağım.Vücut temizliğine özen göstereceğim.


Mikrop
Sebze meyve yemiyorsun.Vücudun bana karşı güçsüz kaldı.

Efe-Ela
Bol bol sebze ve meyve yiyeceğim.
Mikrop
Bilgisayardan kalkmadın gözlerin yoruldu güçsüz kaldın.
Gökdeniz-Sinan-İpek
Bir saatten fazla tv ,bilgisayarın önünde vakit geçirmeyeceğim.

Mikrop

Bilgisayardan oyunundan,yv izlemeden kalkmadın temiz hava almadın.Solunum yoluyla girip seni hasta edeceğim.
Sertaç-Ozan-Elif Nil
Temiz havaya çıkıp güneşleneceğim.Beni hasta edemezsin.
Mikrop
Zararlı yiyecekleri yedin.Vücudun bana karşı güçsüz kaldı.
Kağan:-Ulaş-Uğurcan
Zararlı yiyecek yemiyeceğim .Vitamin deposu sebze ve meyve yiyeceğim.

Mikrop
Ayakkabılarınla sıraya bastın.Ellerin mikrop doldu, bana karşı güçsüz kaldı.
Eren—Uygar-Arda-Ulukan
Ayakkabılarımla sıraya basmayacağım.Vücuduma zarar vermeyeceğim.
Tüm sınıf:Aşı olacağım.Aşı olduktan sonra dinleneceğim.Sağlıklı yaşamak için güneşten vitamin alacağım.Bol bol sebze, meyve ,yumurta et,süt,tüketip dengeli besleneceğim.

Mikrop korkarak kaçar ‘’bunlar bilinçlendi diyerek’’bağırır.




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder