Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Kasım 2010 Salı

SINIF EŞYALARI










Dramatizasyon etkinligi ile her öğrenci adının olduğu eşyayı arkadaşlarına tanıttı.


SIRA: :(İpek Asya,Gökdeniz,Yiğit Arda)Beni çizmeyin,karalamayın,sertçe itip çekmeyin,




TAHTA: :(Ozan,Uğurcan, Elif Nil,Arda,)Boş yere beni karalamayın.






TEBEŞİR:( Ulukan,Sude,Nur Ece)Gerksiz yere beni kullanıp küçültmeyin.tozumu savurup sınıfınızı kirletmeyin.






KİTAPLIK( Ela, Eren,Başar,)Kitaplarinizi düzenli bir şekilde yerleştirin.Düzensiz dağınık bir şekilde durmak istemiyorum.







ÇÖP KUTUSU: (Uygar,Sinan,Efe ,Arhan )Çöpleri yere değil bana atın.







SİLGİ( Sertaç,Ece Melek,Ulaş,Kağan) Tahtayı boş yere karalayıp temizlerkenbeni yıpratıyor zarar veriyorsunuz.





TÜM ÖĞRENCİLER:Bizler sizin sınıfın eşyalarıyız ve özenli kullanılmak istiyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder